نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها تاکید کرد: این آمریکایی ها بودند که میدان برجام را ترک کردند و اکنون اول باید به برجام بازگشته و تحریم ها را کنار بزنند و بعد می توانند از جمهوری اسلامی خواسته ای داشته باشند.
شنبه، ۲۵ بهمن ماه، ۱۳۹۹
نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها تاکید کرد: تاریخ نشان داده که آمریکایی ها هیچ گاه به حقوق بشر و اصول بین الملل پایبند نبوده و همواره در رفتار و گفتار آنها تناقض وجود دارد.
دوشنبه، ۶ بهمن ماه، ۱۳۹۹